Salon

Menu

Sluit

Veelgestelde vragen AMI Shop

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Na het plaatsen van jouw bestelling wordt het pakket aangeboden aan de vervoerder. Aansluitend ontvang je een e-mail met een ‘Track&Trace’ code. Als je op de link klikt in deze e-mail kunt de u de status, verzending en levering van uw order volgen.

Wat zijn de normale levertijden van mijn bestelling?

Indien alle producten op voorraad zijn en de bestelling voor 22.00 uur geplaatst wordt, kunt u uitgaan van een leveringstijd van 24 uur. De normale bezorgtijden zijn als volgt:

  • Maandag besteld voor 22.00 uur, dinsdag geleverd;
  • Dinsdag besteld voor 22.00 uur, woensdag geleverd;
  • Woensdag besteld voor 22.00 uur, donderdag geleverd;
  • Donderdag besteld voor 22.00 uur, vrijdag geleverd;
  • Vrijdag besteld voor 22.00 uur, zaterdag geleverd;
  • Zaterdag besteld, maandag geleverd;
  • Zondag besteld voor 22.00 uur, maandag geleverd.

Je kunt via je ‘Track&Trace’ code de bestelling altijd volgen.

Zijn er naast de producten op de site nog andere merken leverbaar?
AMI Kappers heeft er bewust voor gekozen om een kleiner maar vollediger assortiment te voeren. Hierbij houden we ons assortiment zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk. Gemak is ons uitgangspunt. Wij focussen ons op de beste kappersmerken die op dit moment verkrijgbaar zijn.

Hebben jullie ook een (telefonische) klantenservice?
Onze persoonlijke klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op +31 (0)570 - 200225 voor al je vragen. Wil je liever contact met ons opnemen via e-mail, dan kan dat via klantenservice@amikappers.nl.

Kan ik hulp krijgen bij mijn registratie of bestelling?
Heb je behoefte aan hulp bij het registreren, bestellen of heb je een vraag over de status van je bestelling, kan je ons altijd bereiken: Onze persoonlijke klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op +31 (0)570 - 200225 voor antwoord op al je vragen. Wil je liever contact met ons opnemen via e-mail, dan kan dat via klantenservice@amikappers.nl.

Betaal ik verzendkosten?
Alle producten die je bij AMI Shop bestelt worden boven de € 25,- geen kosten berekend en is verzenden gratis. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten altijd € 3,25. Alle bestellingen, zowel binnen als buiten Nederland, worden bij ons verzonden met DHL. Dit betekent dat je jouw bestelling over het algemeen binnen 24 uur in huis hebt, nadat wij het pakketje verstuurd hebben.

Wat is de levertijd?
Wij leveren vrijwel altijd de volgende dag als de bestelling voor 22.00 uur binnen is. Alle bestellingen worden bij ons verzonden met DHL. Dit betekent dat je jouw bestelling over het algemeen binnen 24 uur in huis hebt, nadat wij het pakketje verstuurd hebben.

Hoe kan ik bestellen?
Je kunt bij ons veilig en snel bestellen. Selecteer de producten en aantallen en voeg deze toe aan je winkelmandje en ga naar afrekenen. Onze webshop helpt je verder met het afhandelen van je bestelling. Kom je er toch niet helemaal uit dan kun je onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur bereiken op +31 (0)570 - 200225 met al je vragen. Wij helpen je er dan simpel en snel doorheen.

Hoe kan ik registreren?
Om te registreren ga je naar mijn account en dan registreren. Ons systeem zorgt ervoor dat je snel en veilig een registratie hebt. Kom je er toch niet helemaal uit dan kun je onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur bereiken op +31 (0)570 - 200225 met al je vragen. Wij helpen je er dan simpel en snel doorheen.

Ik ben mijn wachtwoord en/of inlogcode kwijt
Als je het wachtwoord kwijt bent ga je naar mijn account en dan inloggen. Met je e-mailadres kun je dan een inlogcode opvragen die je per e-mail ontvangt.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Nadat de betaling is voltooid ontvang je altijd een orderbevestiging per e-mail. Het kan een aantal minuten duren voor u deze ontvangt. Heb je vragen over de bevestiging van je bestelling dan kun je onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur bereiken op +31 (0)570 - 200225 met al je vragen. Wil je liever contact met ons opnemen via e-mail, dan kan dat via klantenservice@amikappers.nl.

Hoe wordt mijn bestelling afgeleverd?
De producten worden direct met DHL bij jou thuis of op elk ander gewenst adres geleverd.

Waar is mijn bestelling?
Wanneer je bestelling is geplaatst en wordt verzonden krijg je van ons een e-mail met een Track & Trace nummer. Met dit nummer is de bestelling 24 uur per dag te volgen en weet je wanneer deze wordt afgeleverd. Kom je er toch niet helemaal uit dan kun je onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur bereiken op +31 (0)570 - 200225 met al je vragen. Wij helpen je er dan simpel en snel doorheen.

Wat moet ik doen als de producten beschadigd of defect zijn?
Wij raden je aan de producten bij ontvangst goed te inspecteren. Eventuele problemen dienen binnen 8 dagen na ontvangst bij onze klantenservice gemeld te worden, waarna wij in overleg altijd zullen werken aan een passende oplossing. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Algemene Voorwaarden.

Wat moet ik doen als ik iets wil ruilen of retourneren?
Bij AMI Shop heb je voor al je bestellingen een zichttermijn van 8 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit. Wij streven naar 100% tevredenheid. Controleer direct na ontvangst van je bestelling of deze correct is en artikelen onbeschadigd zijn geleverd.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?
Bij AMI Shop heb je voor al je bestellingen een zichttermijn van 8 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Wij streven naar 100% tevredenheid. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je nadat je binnen de zichttermijn schriftelijk hebt aangegeven het artikel terug te willen sturen binnen 14 dagen het artikel retourneren.

Welke regels zijn er om een artikel te kunnen terugsturen?
AMI Shop hanteert regels voor retourneren. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je nadat je binnen de zichttermijn schriftelijk hebt aangegeven het artikel terug te willen sturen binnen 14 dagen het artikel retourneren. Geopende artikelen die niet voldoen aan het bovenstaande blijven jouw eigendom. Wij sturen deze artikelen naar je terug en brengen de gemaakte kosten in rekening. Raadpleeg voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden.

Hoe stuur ik een artikel terug?

Wanneer je niet tevreden bent over het artikel, dan kun je het binnen de zichttermijn retourneren. Dit kan door het te brengen naar een postkantoor bij jou in de buurt en gebruik te maken van ons antwoordnummer. Dit nummer is telefonisch te verkrijgen. Ook actie-artikelen en artikelen uit de opruiming kun je binnen de zichttermijn retourneren. Wil je zeker zijn dat je aan alle voorwaarden voldoet, neem dan eerst contact op met onze klantenservice voordat je het pakket terug stuurt. Wanneer de artikelen retour zijn bij AMI Shop boeken wij het aankoopbedrag terug.

In het kort:
- Voeg altijd de retourbon bij, inclusief opgave van reden;
- Retourneren kan via ons antwoordnummer en het pakket te brengen naar het postkantoor. Voeg altijd de retourbon bij, inclusief opgave van reden;
- Sluit een kopie van de pakbon bij;
- De artikelen zijn onbeschadigd en zitten in de originele verpakking;
- De zending dient voldoende gefrankeerd te zijn.

Een ander artikel ontvangen
Wil je graag een ander artikel ontvangen na het retourneren? Plaats dan een nieuwe order. Het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel wordt na ontvangst binnen 10 werkdagen teruggestort. Heb je het verkeerde artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan zorgen voor een passende oplossing.

Waarom moet ik vooruit betalen?
Om het gemak op het gebied van snelheid en service in afhandeling en bezorging te kunnen blijven aanbieden werken wij met vooruitbetaling.

Welke betalingsmethodes kan ik kiezen?
Bij AMI shop kun je veilig en snel betalen via iDEAL en PayPal. Uiteraard kan het bedrag ook op ons bankrekeningnummer worden overgemaakt, houdt er rekening mee dat afhandeling van je bestelling dan wel langer kan duren. Tijdens het bestellen kun je vanzelf de keuze maken over de wijze van betaling.

Hoe werkt iDEAL?
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk al je online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankieren bij een online aankoop, zonder ingewikkelde registraties. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in het internetbankieren van je eigen bank.

Hoe werkt PayPal?
PayPal is de online betaalservice waarmee je in vele webwinkel makkelijk, veilig en snel kunt betalen. Met PayPal kun je met een e-mailadres gemakkelijk en goedkoop betalingen doen zonder dat je bank- of betaalgegevens worden gedeeld met de verkoper. Daarnaast biedt PayPal je een aankoopbescherming voor alle betalingen die je met PayPal verricht. Op deze manier kun je met een gerust hart online betalen. Klik hier voor meer informatie. Als je verdere vragen hebt over PayPal in onze AMI Shop kun je altijd contact met onze klantenservice opnemen.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Wij gebruiken de gegevens om je bestelling snel, volledig en zorgvuldig af te handelen. Daarnaast kunnen wij je op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen van onze organisatie, speciale aanbiedingen en andere acties. Je privé gegevens verstrekken wij niet aan derden.

Afspraak maken